سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی

.
نام کاربری :
 
کلمه عبور:
 
كلمه عبور را فراموش كرده‌ام.





به سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه ارومیه خوش آمدید

 ********************************************************************************************************************

اطلاعیه خیلی مهم: بدینوسیله از کاربران سامانه یادگیری الکترونیکی تقاضا میگردد از بوکمارک (Bookmark) کردن آدرس های سامانه یادگیری الکترونیکی جدا خودداری نمایند تا در هنگام ورود به سامانه از طریق خود سیستم به صورت خودکار به یکی از سرورهای دارای بار ورودی کمتر هدایت شوند.

 ********************************************************************************************************************

  فایل راهنمای سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه ارومیه ویژه دانشجویان محترم (مشاهده)

 ********************************************************************************************************************

قابل توجه دانشجویان جدیدالورود: بدینوسیله به اطلاع دانشجویان جدیدالورود می رساند،  اطلاعات لازم جهت ورود به سامانه را به شکل ذیل وارد نمائید:

نام کاربری: شماره دانشجویی

کلمه عبور: 

دانشجویان ورودی با آزمون: شماره داوطلبی

دانشجویان ورودی صرفاً با سوابق تحصیلی: عدد صفر

دانشجویان استعداد درخشان: شماره شناسنامه (یا کدملی)

 ********************************************************************************************************************

توجه: بدینوسیله از کاربران سامانه یادگیری الکترونیکی تقاضا میگردد موارد ذیل را هنگام استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی مدنظر قرار دهید:
1- کاربران محترم در پایان فعالیت های خود در LMS، حتما از گزینه خروج از سیستم استفاده کنند.
2- اساتید محترم هنگام بارگزاری فایل، ترجیحاً از فایل های کم حجم استفاده نمایند.
3- اساتید محترم در پایان کلاس مجازی از منوی Meeting، گزینه End Meeting را کلیک کنند.

 

**********************************************************************************************************************


توجه از اساتید محترم و دانشجویان گرامی تقاضا می گردد در صورت برخورد با مشکلات نرم افزاری موضوع را در وقت اداری از طریق راه های ارتباطی زیر از کارشناسان فناوری دانشکده های خود پیگیری نموده و در صورت وجود هرگونه مشکل و سوالات احتمالی در خصوص مسائل مربوط به آموزش از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان آموزش نسبت به پیگیری موارد اقدام نمایند.

  

 


**********************************************************************************************************************

فایل های راهنمای ویژه دانشجویان محترم

فایل راهنمای سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه ارومیه ویژه دانشجویان محترم (مشاهده)

فایل آموزش شرکت در جلسه دفاع ویژه دانشجویان (مشاهده)

نرم افزارهای مورد نیاز جهت استفاده از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی ( مشاهده )

فایل های راهنمای ویژه اساتید محترم

 فایل راهنمای ورود و بارگذاری ضمیمه در سامانه یادگیری الکترونیکی ویژه اساتید محترم مشاهده )

فایل راهنمای آشنایی با  نحوه ایجاد  تمرین ویژه اساتید محترم مشاهده )

فایل راهنمای آشنایی  با نحوه تشکیل کلاس مجازی ویژه اساتید محترم مشاهده )

فایل راهنمای ادغام دانشجويان چند گروه در یک درس ویژه اساتید محترم (مشاهده )

فایل راهنمای آموزش نحوه دانلود فایل های ضبط شده کلاس مجازی ( مشاهده )

فایل راهنمای راه اندازی کلاس مجازی و استفاده از نرم افزار Adobe Connect ( مشاهده )

فایل راهنمای برگزاری آزمون در سامانه یادگیری الکترونیکی ویژه اساتید محترم (مشاهده)

فایل آموزش شرکت در جلسه دفاع ویژه اساتید راهنمای دوم، سوم و...، داور داخلی و خارجی و مشاور (مشاهده)

فایل آموزش برگزاری جلسه دفاع و افزودن اساتید راهنمای دوم، سوم و...، داور داخلی و خارجی و مشاور ویژه اساتید راهنما (مشاهده)

فیلم های آموزشی کمکی در مورد نحوه تولید محتوای آموزشی جهت استفاده در سامانه های آموزش آنلاین مشاهده )

 فایل راهنمای برگزاری جلسات مجازی ویژه معاونین محترم آموزشی دانشکده ها (مشاهده)

فایل راهنمای برگزاری جلسات مجازی ویژه مدیران محترم گروه (مشاهده)

فایل راهنمای ورود جلسات مجازی ویژه اساتید مهمان و داوطلبین (مشاهده)

نرم افزارهای مورد نیاز جهت استفاده از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی ( مشاهده )

***********************************************************************************

اطلاعیه : 
بدینوسیله باستحضار کاربران سامانه یادگیری الکترونیکی می رساند در صورت مواجه شدن با خطای ذیل هنگام ورود به کلاس مجازی، طبق راهنما از قسمت پروفایل نسبت به مشاهده اطلاعات خود در سامانه یادگیری الکترونیکی اقدام نموده و در صورت مشاهده -- در مقابل نام و یا نام خانوادگی خود  با انتخاب گزینه "ویرایش اطلاعات شخصی" -- را حذف و مشخصات خود را وارد کرده و دگمه بروز رسانی را انتخاب  و پس از آن  اقدام به ورود به کلاس مجازی نمائید.


مراحل ذیل را جهت برطرف شدن مشکل انجام دهید:

 ********************************************************************************************************************

اطلاعیه : 
بدینوسیله باستحضار کاربران سامانه یادگیری الکترونیکی می رساند از روز شنبه مورخ 99/6/29، امکان مشاهده فایل های ضبط شده کلاس های مجازی از ساعت 18 به بعد میسر خواهد بود.

 ********************************************************************************************************************

اطلاعیه: بدینوسیله به اطلاع کاربران سامانه یادگیری الکترونیکی میرساند، پیرو اطلاع رسانی های قبلی فایل های ضبط شده کلاس مجازی مربوط به ترم دوم سالتحصیلی 98-99 و ترم تابستان 99 از تاریخ 99/8/17 از سامانه یادگیری الکترونیکی حذف خواهند شد. لذا از اساتید محترم تقاضا می گردد در صورت نیاز به فایل های مذکور نسبت به تهیه فایل آفلاین از آن ها اقدام نمایند. همچنین  فایل های موجود در قسمت پیوست ها،تمرین، آزمون و محتوای تکمیلی مربوط به ترم دوم سالتحصیلی 98-99 و ترم تابستان 99 از تاریخ 99/8/24 از سامانه یادگیری الکترونیکی حذف خواهند شد. لذا از اساتید محترم تقاضا می گردد در صورت نیاز به فایل های مذکور نسبت به تهیه  نسخه پشتیبان از آن ها اقدام نمایند.



**********************************************************************************************************************
**********************************************************************************************************************